piątek, 20 stycznia 2017

Za co kocham Skandynawię ?


Kocham Skandynawię miłością bezgraniczną. Najpierw zakochałam się w ich stylu, później w literaturze a teraz zachwycam się na dodatek skandynawskimi widokami.. Marzę o podroży do jednego z państw skandynawskich, ale najbardziej do Szwecji. Kocham
 
  Za Muminki -
po Kubusiu Puchatku to moja ulubiona bajka z dzieciństwa. Uwielbiałam Małą Mi.





 Styl skandynawski we wnętrzach. Biele, szarości i jasne drewno. Nietypowe kształty i ciekawe rozwiązania. Uwielbiam.


Czy ten widok nie nastraja Was optymistycznie ?
Mnie bardzo. Mogłabym godzinami wpatrywać się w to zdjęcie. Może kiedyś uda się tam pojechać i zobaczyć to na żywo?

 Za duńską sztukę szczęścia, czyli hygge. Od kiedy przeczytałam tą książkę w moim domu wprowadzam coraz więcej hyggelling.




 Ikea, czyli szwedzki Znajdziemy w nim meble, dekoracje do domu w skandynawskim stylu. Chyba nie muszę dodawać, że to mój ulubiony sklep?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz